Tema: Re: siltinimas
Autorius: mindis
Data: 2012-09-20 13:42:35
nu pas mane i pietvakarius per visa kambario siena veka alphaline
vitrina stovi, jei ta norejai suzinot? bet namas nera teisingas kad butu
galima ka nors sprest apie pliusus minusus. ir siaip planuoju chata
nauja keliu metu begyje, kolkas domiuosi, skaitineju, laukiu kol mintys
susigules i teisinga koncepsija.
O ir kodel as statybu srity kazka tureciau but padares, jei nesusijes su
situo verslu ir duonai uzdirbu kitais budais. Gal naiviai tikies kad
koks senas patyres staybibkas apie tokius dalykus ka nors raukia?