Tema: Re: samanos vejoje
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-09-18 10:21:55
Reikia pradėti nuo to, kad tai visų pirma bus ne biocidas mes
nedeklaruosime, kad jis nakina samanas, jis valys paviršius nuo samanų,
pelėsių, dumblių ar kerpių, todėl produktas bus ženkliai pigesnis. Antras
dalykas jis dar ir valys trinkeles ir kitus paviršius, o tai labai svarbu,
kai norisi švarių trinkelių ar kitų paviršių.