Tema: Re: samanos vejoje
Autorius: eimaz
Data: 2012-09-18 10:06:29
tai, kad aš niekur ir neteigiau, kad samanos gerai. stogui gal ir teisingai,
jei ten vien tik samanos ir Jūsų produktas bus pigesnis ar efektyvesnis už
Roundup'ą, tuomet ok. o trinkelėm, pasikartosiu, koks tikslas bus pirkti
Jūsų produktą, jei kitom žolėm išnaikinti vis tiek reiks pirkt Roundup'ą
(kuris išnaikina ir samanas).

"Terpentinas"  wrote in message news:k390c6$c2$1@trimpas.omnitel.net...

Samanos nėra jau taip gerai pvz. apsamanojusi keramika daug greičiau yra
ardoma gamtos veiksnių, kalbu apie stogo čerpes, nes samanos neleidžia
pasišalinti drėgmei. Todėl mūsų pasaičiavimais nebrangus samanų valiklis
turėtų paklausą, nes jį bus lengva naudoti. Pavyzdžiui stogui tereikėtų
nupurkšti stogą ir palikti, lietus pats likusį darbą atliks. Tas pats ir
apie trinkeles, tereikia sodo purkštuvu nupurkšti nesibaiminantis dėl žolės.