Tema: Re: apie neveikiančią nuotekų valymo sistemą
Autorius: Vytautas
Data: 2012-09-16 23:43:09
Ne, jokiu bakteriju pilti nereikia i traideni - nebent is neturejimo ka
veikt galima uzsiimti tokiais dalykais.
Siaip paduodamas oras i valymo irengini ir viskas ten graziai valosi, o per
isbegima turi begti bespalvis bekvapis vandenukas (bent jau pas mane taip
bega) ir as ikases 4 rentinius 2 metru ir ten tas vanduo susigeria i grunta.
teko viena karta issiurbineti, kai oro vamzdis nusimove zemese ir tiesiog
vanduo stovejo ir gerokai prasmirdo. Dabar jau kokie 4 metai viskas gerai