Tema: Re: Betoninės grindys
Autorius: dz
Data: 2012-09-09 22:53:39
siuo atveju betono siurblys tai yra
http://www.pamariogrupe.lt/lt/paslaugos/betono_siurblio_nuoma/

apie dazyma nesu girdejes, bet ir abejoju ar tokiais dalykais betono mazgai
uzsiima:)

Fibra kaip ir nera butina, bet gerai

Betonuotojai supoliruoja ta betona, tuo paciu metu kaip ir betonuoja, lakas
reikalingas, kad uzdetu plevele ant betono ir islygintu jo dziuvima.

Tiesa tas lakas nera atsparus, nusivaikscios per kuri laika

"Juf!"  wrote in message news:k2hhr5$l0d$1@trimpas.omnitel.net...

O siurblį išsinuomojus vietoje sausą mišinį su vandeniu maišyti irgi
turbūt galima? Tuomet gal plotas neturėtų daug reikšmės? Ploto būtų ~80
m2 ir antra tiek dar betonavimo, kur eis kokia nors danga (miegamieji).

Man įdomu pati technologija. Ar tas betonas turi turėti dar kokių spec
priedų be fibros, kaip su jo dažymu pilant pigmentą į betoną, o ne
paviršiaus, kaip ten su poliravimu, koks lakas naudojamas ir t.t. Įdomūs
įvairūs variantai.

Juf!