Tema: Re: Betoninės grindys
Autorius: dz
Data: 2012-09-09 22:47:14
na neseniai betonavau su metaline fibra, berods 60kg i kuba, tai kaip ir
nieko nesimato...gal imanoma ir lygiau, bet jau nelabai poreikio tokio yra,
firba dejom, nes betonas jau buvo kaip galutine danga tai norejom didesnes
atsargos del mikro iskilimu

"gnt"  wrote in message news:k2im7j$ge2$1@trimpas.omnitel.net...

Visu pirma "slapiuoju budu" betonuojant neina idealiai islyginti, antra
fibra jeigu nieko nedesi ant grindu netinka, nes lieka tokie nelygumukai.
Gali deti epoksidine danga, fibra irgi netiks tokiu atveju.