Tema: Re: pagalbinio darbininko
Autorius: Arj
Data: 2012-09-11 15:20:12
o va tokiu burbetoju buvo ir bus - tokia zmoniu prigimtis.
Primesk jei butum koks advokatas ir priekaistautu tau kad tu net 3
popieriaus lapu nesunaudojai kokiom rastui laisva forma surasyt, o 500Lt uz tai nori.
Dabar bent pasiteisint kad irankiai daug kainuoja gali, o advokato ar gydytojo atveju  - hui,
univere uz valstybes $ ismokino...

"Gintas"  parašė naujienų news:k2mvrr$gmk$1@trimpas.omnitel.net...

Chebra-ne apie sumas sneka. Sneka apie tai, kad duodami pinigai "juodai"-tai nereiskia, kad balvonas
tiek ir uzsidirbo duonai nusipirkti. O stai  baltai gautus pingus-gali visus duonai isleisti, nes
tai jau pinigai atskaiciavus soc. garantijas, neinvestuojant i darbo irankius (tegu ir i plaktuka ar
kastuva) ir tikimybe gaut kazkokia pensija ateityje.  Nepavyksta man paaiskinti .......

P.S As greziau skyle betone pas zmogeli su savais Hilti irankiais. Panorau pabandyt :)  Zmogus
duodamas man 200lt vis burbejo, kiek as daug per diena uzdirbu. Nes jis NUOSIRDZIAI lygino sia suma
su savais , darbe legaliai gaunamais 100lt. Man nepavyko jam, kaip ir jums isaiskinti, kad jisai
uzdirba per diena daugiau , nei as!