Tema: Re: pagalbinio darbininko
Autorius: Arj
Data: 2012-09-07 17:53:58
ziurek I konteksta - zmogus aiskina kad 2kLt/men dirbant baltos algos pavidale yra geriau nei
200Lt/diena (=~4-4.4kLt/men) I letenes be jokiu sutarciu, nes antru atveju dalis $ eina irankiu
amortizacijai. As va sakau kad nixuja niekas ten irankiu amorticazijai neina, ar neina juntama dalis
(t.y. tikrai ne 50% ir net ne 20%).
O su auto tik elementarus "brangaus irankio" pavyzdys.

"Mindaugas T"  parašė naujienų news:k2cpr8$qv4$1@trimpas.omnitel.net...

Nuo kada medvaržčiai, kuras ir "mechanizmų nuoma" prie statybininko įrankių?
Ir kaip nustatytis "protingą kainą"? Taksi tarifas tinka ar per brangu?
Aš statybininko vietoj irgi sakyčiau kad "medvaržčių trūksta, dirbti
negaliu", kam tie ginčai dėl kelių litų...