Tema: Re: Vakuuminio Saules kolektoriaus skrodimas
Autorius: MaRiUs
Data: 2012-09-06 11:49:12
Vienam klientui metodiskai keiciam kas pora metu tuos varius, tiesa,
uzsakinejam kolbas komplekte, tai kolbu yra perteklius dabar... :)

O sau pasidariau Drain-back ROTEX sistema su ploksciu kolektorium ir
vandeniu, kuris nesant saules nusidrenuoja i pastato vidu....
dar tik paciu kolektoriu truksta. Kolega naudoja jau antra sezona,
viskas super ir jokiu glikoliu, slegiu , vakuumu ir t.t. ....