Tema: Re: Vakuuminio Saules kolektoriaus skrodimas
Autorius: Sail
Data: 2012-09-05 09:11:04
Nu tai paziurek, paimciau. Pradziai bent 14 vnt, bet jei kaina gera, tai
manau visus kiek bus.

Silumos nuemejo diametras 14 mm, ilgis silumos nuemejo 50 mm, kolba 1.80
metru. Ir kolbu kamscius paimciau, nes pas mane fufelis, toks kaip vyno
butelio kamstis. Susitrauke i kakuti. O silikoniniai laiko gerai.