Tema: Re: Kamino/dumu licna siluma ...
Autorius: For Example John Smith <For_Example John Smith@gmail.com>
Data: 2012-09-03 23:06:42
Nesugraus to kamino rugstys, jei is nerudijancio plieno ir per 10 metu.

Uzaugs smalom ta vieta per 1-2-3 menesius, ziurint kaip kurensi ir kaip
atvesinsi.
Patirtis:
Padariau kamino ideklo rekonstrukcija ties katilu. Sumazinau alkunes kampa.
Indeklas kamine sumurytam is plytu. Viska padares 4-5 plytu neimurijau atgal
(ai , kada nors veliau...). Ekonomaizeris gavosi naturalus. Atsirado trauka
is indeklo isores ir vesino visa kamina. Trauka sumazejo. Kol supratau kas
darosi praejo 1-2 menesiai. Lipau ziema ant stogo, valiau kamina. Uzmurijau
ta skyle, katiliukas uzia kaip turbina, nesikisa kaminas.
Patarimas:
nedaryk nesamoniu, neprivalgei- neprilaizysi.