Tema: Re: kokios indaploves dabar rekomenduojamos
Autorius: Laimis
Data: 2012-09-03 10:14:57
hedgehogus paiuricus rašė:
> nu va dar, sudejau dabar indus kazkokia idomesne konfiguracija, paleidau
> ir klausausi teliuskavimo, ko paprastai veik nesigirdi

Ne faktas, kad teliuškavimo simfonija naktį, kai bendras triukšmo lygis
gerokai sumažėja ir atsiveria dieną negirdimas garsų pasaulis, padės
užmigti ir netrukdys miegoti...
Kita vertus, kad ir kaip su ta technika (skalbyklė, indaplovė) būtų
gerai, bet ji bjauriai genda (išsilieja vanduo). Ir jei pas mus koks
aquastop dar yra kokia tai egzotika už ekstra pinigus, tai Norvegijoje,
kiek man buvo porinta baldžiaus, be to buto/namo draudimui nepriduosi
(tai by default jau masiškai instaliuojama). Nepasakyčiau, kad taip jau
visiškai jauku atsipūtus atidėti tokį skalbimą be išsiliejimo apsaugos
tam momentui, kai šalia nėra jokio supervizoriaus...