Tema: Re: kokios indaploves dabar rekomenduojamos
Autorius: Laimis
Data: 2012-08-31 21:27:12
Linas Petkevičius rašė:
> Skalbianke, indaplove, dziovykla - ziurek ir susitaupo. Nors man tai

Tai susitaupo, bet taip taupyti nematau didelės prasmės. Indaplovė per
metus prisuka kažkur iki ~200-300 kWh. Tai maks ką sutaupysi, tai ~20-30
Lt. Palyginus su plovimo priemonėmis, vandeniu ir potencialiu
diskomfortu (kai indaplovė užsipildo jau dieną) — nereikšmingas mizeris.
Na ir jau tikrai turbūt ne dėl to ta funkcija indaplovėse atsirado.

> daugiau naudojimo patogumas. Uzstatai ryte antrai valandai nakties ir
> nereik galvoti, kad vat, kur deti dar ta viena lekste. Visa diena ramiai

O čia jau suprantu, kai patogu. Bet (vis dar) nesuprantu, kodėl reikia
galvoti kur dėti lėkštę. Į indaplovę. Ups, ji jau pilna. Ot velnias,
dabar tik dešimta ryto, bet plausim (taupydami) tik naktį...
(tada tikrai reikia galvoti, kur dėti tą lėkštę)
Kuo skiriasi variantai: ar tu kasnakt plausi puspilnę, ar tada, kai ji
tikrai prisipildys ir paspausi mygtuką? Kol kas matau, kad antrasis
variantas yra potencialiai ekonomiškesnis net skalbiant kada papuola
(plaunama, kai indaplovė tikrai užsipildo) ir paprastesnis (nereikia
galvoti, nustatinėti laiko ir dar vakare patikrinti, kad dureles uždarei)

Kol kas logiškiausias atrodo variantas su stiklainiais ir nepageidaujamu
triukšmu (kuris idilėje trukdo girdėti, kaip čirškia omletas...)
Žodžiu, ši funkcija man kol kas dar egzotinė, kaip ir kiti pertekliniai
mygtukai. :-)