Tema: Re: stoginės statybos niuansai
Autorius: Aurimas B
Data: 2012-09-01 11:55:06
gali būt iš gabalų ar net su tarpais,  fanieros siene dirbs skersinėms
jėgoms. reiktų jos pastovumą tikrint, bet jei sienelės aukštis tik koks
30cm, 10mm fanieros turi pilnai pakakt,

"For Example John Smith"  parašė naujienų

O faneros juosta 6 m ilgio galima kur nors rasti. Ar ta briauna gali but is
gabalu?