Tema: Re: stoginės statybos niuansai
Autorius: Aurimas B
Data: 2012-08-31 15:50:44
na 6.5m ilgio medinė sija bus koks 10x30cm kas 1m, siūlau dėt medines ~40m
aukščio santvarikes, kurias ir pats gali pasigamint iš kokiu 5x10 tašiukų o
gal ir mažesniu... arba galima jei yra galimybė pasigamint medines dvitėjas
sijikes su fanieros briauna.

"bzik"  parašė naujienų news:k1q775$amo$1@trimpas.omnitel.net...

konkrečiu atveju radau paveiksliuką iliustravimui. Mano atveju nuolydis kiek
didesnis - iolika %.