Tema: Re: Juodas polietileno vamzdis su balta juostele - kam skirtas?
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-08-24 10:16:22
Deja žinau daug atvejų, kai kabelis be šarvo  po žiemos susigadino. Nesenas
atvejis, kai mano kaimynas pataupė ir lygiai taip pat kaip su tavimi mes
ginčijomės, kad polietilenas tai pinigų švaistymas. Praeitais metais maždaug
4 metai po statybų pabaigimo vidurį žiemos jis pramynė taką iki gatvės
automato. Kvietė Lesto tai jie rado kabelio pažeidimą. Rezultate žmogus
tiesė naują kabelį, bet jau dėjo į polietileną. Kaip supratau pašalas
patampė kabelį, gyslos pasitempė, gavo apkrovimo ir nusvilo. Polietilenas
kainuoja centus, bet nelaimės atveju gali nesunkiai pratempti naują kabelį.
Atvejis iš mano patirties. Kiemas sutvarkytas plytelės paklotos, vyrai daro
laistymo sistemą, frezuoja, nupjauna kiemo apšvietimo magistralę, kurios
vienas galas eina per trinkelėmis grįstą įvažiavimą. Gerai, kad buvo kabelis
polietilene, tai nesunkiai pratempėme naują kabelį ir šią problemą
pamiršome.