Tema: Re: Juodas polietileno vamzdis su balta juostele - kam skirtas?
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-08-24 08:23:32
Na, kad elektra neužšąla tai mes visi žinome, bet jei pašalas pradeda
tampyti kabelį aukštyn /žemyn tai po kurio laiko elekta nebeprateka ir
automatukas išsijunginėja. Tam ir reikalingas vamzdis. Jei sakysi, kad tam
reikalinga žvyro pagalvė, paklausiu kur nubėgs vanduo iš tos pagalvės jei
aplink molis?