Tema: Re: Sklypų savininkų ginčas
Autorius: E=mc^2
Data: 2012-08-21 10:14:47
Na bet kas ten pas jumis Kaune per kaimynai.
Praeita savaite kaip tik pas seseri tvora tverem. Irgi Kauno raj. Irgi
bendrijos.
1. Pyzdi gavau nuo pacio pirmininko, kad dienos metu sodu bendrijos vartus
palikau atvirus, nes veziojom zvyra, irankius ir t.t. . (bet cia ne esme)
2. Kad kaimynai neprisiknisinetu prie ribu pasikvietem matininka. 150 Lt ir
kuolai sukalti pagal kadastrinius darytus kovo menesi
3. Linijos gaunasi vieno kaimyno krumuose, iki kito kaimyno namo kampo.
4. Patraukiam busimo tvoros linijas per 10-15 cm i savo sklypa, salinam
trugzius tvorai (10 cm gyvatvores, truputis geliu)
5. Tvora be pamato, tai greitai greitai greziam skyles pilam betona dedam
stulpus ir t.t.  Per diena visi stulpai ibetonuoti.
6. Kaimynai putojasi, bet tai ju bedos, nes matavimai yra, tvora musu
sklype. Kaip sakant kaimyno nepasirinksi. visada bus nepatenkintu, o tuo
labiau bendrijose, kur vis dar pagrindinis kontinentas - pencijinio amziaus.

"Audrius"  wrote in message news:k0o9ta$auk$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

Taigi Laumėnų kaime (kauno raj.) yra kolektyviniai sodai, taigi ten savo
sklypui sugalvojau padaryti tvoros pamatuką. Pasiėmiau kadastrinių matavimų
bylą (daryta 2006m.) ir kaluosi kuoliukus, tempiuosi virvutę, (orientyrai
labai aškūs). Taigi viena virvutė buvo ištemta palei kaimyno gyvatvorę,
kurios šaknys atsirado 10cm nuo virvutės (virvutė žymi raudonas linijas).
Taigi kaimynai užprotestavo virvutės ištempimo liniją, tipo jiems priklauso
dar 57cm. Parodė pirminius sklypo planus, kurie niekur nepririšti, tik
matosi sklypo matmenys 20x30m. Aha, pasirodo, kai man darė kadastrinius
matavimus, tai sklypas 2006 patapo 5,97a. na nesiaiškinau dėl smulkmenų, bet
raudonos linijos irgi ne vienodo ilgio, nors pirminiuose planuose irgi buvo
20x30m. Tigi kaimynai neleidžia daryti pamatuko, grasina išvartyti mano
kuoliukus, paskambino pirmininkui, kuris atvažiavęs pareiškė, jog ir nuo
gatvelės (pravažiavimas tarp sklypų) turiu palikti kaip minimum 1,5m, nors
nuo raudonų linijų iki gatvelės palikta 1,12m (na kai kurie sklypai nuo
gatvelės tik apie 0,5m). Iš kitos pusės sklypo viršumi ant raudonos linijos
eina vietinis D100 vandentiekio vamzdis daržams laistyti, na nusitempiau
virvutę šalia vamzdžio, vėlgi pirmininkas reikalauja patraukti pamatuką bent
30cm. Nu ble galvoju pasikonsultuosiu su newsų lankytojais, kaip tokiu
atveju elgtis? Man atrodo jog esu teisus darydamas pamatuką raudonų linijų
viduje. Kaimynai nori pirmadienį kartu kažkur važiuoti aiškintis, ar tai į
žemėtvarką ar kažkur kitur, tipo per pažystamus pasidarei kadastrinius
matavimus ir dabar kėsiniesi į mūsų žemę.
1.  Ar spjauti į viską ir nekreipiant į visus dėmesio, tuos pamatukus
darytis?
2.  Kažkur važiuoti aiškintis raudonų linijų teisėtumo, jei taip, tai kur?

Dėkui už pamastymus