Tema: Re: Sklypų savininkų ginčas
Autorius: ejs
Data: 2012-08-18 18:22:59
2012.08.18 17:47, Audrius rašė:
> Sveiki,
>
> Taigi Laumėnų kaime (kauno raj.) yra kolektyviniai sodai, taigi ten
> savo sklypui sugalvojau padaryti tvoros pamatuką. Pasiėmiau
> kadastrinių matavimų bylą (daryta 2006m.) ir kaluosi kuoliukus,
> tempiuosi virvutę, (orientyrai labai aškūs). Taigi viena virvutė buvo
> ištemta palei kaimyno gyvatvorę, kurios šaknys atsirado 10cm nuo
> virvutės (virvutė žymi raudonas linijas). Taigi kaimynai užprotestavo
> virvutės ištempimo liniją, tipo jiems priklauso dar 57cm. Parodė
> pirminius sklypo planus, kurie niekur nepririšti, tik matosi sklypo
> [...]

populiariai - raudonos linijos nurodo galimas kvartalų ribas. Jos
niekaip nesusijusios su sklypų ribom ir, bet jau teoriškai,
komunikacijos turi būti tiesiamos taip, kad jų apsaugos zonos nepatektų
už raudonųjų linijų.

This is theory, let's practice:

tvora yra nesudėtingas statinys. Kadangi tu neturi kaimyno sutikimo
statyti jį ant sklypo ribos, jį statyti reikės savo sklype taip, kad
jokia konstrukcijos dalis neišsikištų į kaimyninį sklypą.

Kol neturi stacionariais ženklais pažymėtų sklypo ribų, nepasitikėk
jokiais orientyrais.

Dėl gatvelės - reiktų žiūrėti kas parašyta sklypo dokumentuose. Jei
įdėta kelio apsaugos zona, jokių statinių ten būti negali.

Vandentiekis. Ta pati istorija kaip su gatvele. Arba įrašyti apribojimai
ir traukiesi per 5 m, arba tas vamzdis yra savavališkas statinys ir
pirmininkas gali jį susivynioti.

Bonus'ai: kadangi turi kadastrinių matavimų bylą, ji negalėjo atsirasti
be kaimynų žinios.
--
ejs