Tema: Re: Eziuku zaibosauga
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-08-14 07:50:52
> Net jei tiketi, kad aktyvine "pritraukia" zaiba tai kyla logiskas
> klausimas - nafig man reikia ji pritraukineti ? Tegu jis kerta i kaimyno
> tvarta, o jeigu jau nusitaike i mano tai nuo to apsaugos ir pasyvi.

Tai ir reikia statyti aktyvine, kad pritrauktu zaiba ir kaimynams
sudegintu buitine technika. Paulauskas isirenge aktyvine, pritrauke
zaiba ir per karta 10 aplinkiniu namu turejo problemu su buitine technika.

Tuo paciu paciam klausimas. Jeigu namas prie aukstos itampos linijos tai
jis labiau apsaugotas nuo zaibo ar labiau potencialus zaibo klientas.