Tema: Re: Eziuku zaibosauga
Autorius: Evaldas
Data: 2012-08-13 23:32:23
"V.N." <info@info.lt> wrote in message
news:k0bksq$kvf$1@trimpas.omnitel.net...
>o kuom vadovautis jei siulo aktyvine statyti.. kuri man mistika.
>nesuvokiama kaip vienas stiebas gali saugoti didele teritorija

Nesileidziant i ilgas diskusijas.
Mano (ne tik mano) nuomone tvarkingai, pagal visas taisykles, padaryta
pasyvioji (Franklino strypai arba Faradejaus tinklas) yra daug patikimiau.
Dideliems objektamas aktyvine zenkliai pigiau, nes darbo sanaudu daug
maziau. Tai bene vienintelis privalumas kuri istisai kartoja aktyviosios
gamintojai per pristatymus. Individualiems namams skirtumas ne toks didelis.
Net jei tiketi, kad aktyvine "pritraukia" zaiba tai kyla logiskas
klausimas - nafig man reikia ji pritraukineti ? Tegu jis kerta i kaimyno
tvarta, o jeigu jau nusitaike i mano tai nuo to apsaugos ir pasyvi.