Tema: Re: nusibodes q: dulkiu siurblys?
Autorius: Laimis
Data: 2012-08-08 12:15:59
-Velnias- rašė:
> uzejo anadien i namus toks vaikinas. Sako norit isvalysim nemokamai jums
> pasirinkta daikta - sofa, kilima. sakom - valyk. Siurblys jo kazkoks
> Lux. Anas atsiseda ant sofkes ir pradeda pasakoti istorija - kaip
> Elektrolux tapo kinisku, o Lux atsiskyre, tapo sveicarisku. Nu zodziu.
> Pas Lux nesilaiko bakterijos, uz Kercheri siurbia 3 kartus geriau, ir
> t.t.  NUmojau ranka ir ejau agurku raugti, o zmona su juo bovinosi
> toliau. Paskui gale pasake kaina - jeigu perki dabar kainuos 6000LT. :)

Kaip tik teko (ne)laimė tokį (lux1r) paveldėti. Na ką aš galiu pasakyti:
daiktas savo esme paprastas, bet gana rimtai, solidžiai padarytas.
Dažniau naudotas porą metų kiliminei dangai siurbti, tai jau apsitrynęs
ir apsidaužęs, kur tik galėjo, bet lūžusių plastmasėlių, įvairių
fiksatorių, žarnos trūkimų dar nėra. Kabinasi ten prie jo elektriniai
šepečiai (net keletas įvairių).
Veikia tikrai gana tyliai (~65-70 dB):
http://www.youtube.com/watch?v=B9q3__DJxac
http://www.youtube.com/watch?v=LJ-oWEBfvME

Visa švara laikosi ant trijų dalykų: maišelis, pirminis filtriukas (lyg
ir anglies pluošto, bet toks neypač iš akies pažiūrėjus) ir HEPA H13.
Paprasta, bet sandariai padaryta ir jei sąžiningai keiti filtrus, tai
turėtų tarnauti puikiai ir ilgai...
Tik va su maišeliais ir filtrais tai visa laimė bei paprastumas ir
baigiasi. Na, kone tas variantas "su servetėle" (kai reikia rūpintis
siurbliu vietoje to, kad juo siurbti ir eilinėje parduotuvėje maišelių
įsigytum). Matau, kad 5 maišelių ir abiejų filtrų kit'as vaikšto po
70-80€, o tie, kurie prekiauja/importuoja tuos maišelius (Notenga)
įvairiausiems siurbliams, apie šiuos siurblius lyg ir nieko nežino...
(net bijau skambinti vietiniams atstovams ir klausti kiek gi stebuklingi
maišeliai ir filtrai pas mus kainuoja...).
Man asmeniškai 99,95% dulkių eliminavimas nelabai reikalingas, tai net
svarsčiau susiveikti filtrinio hepa popieriaus ir porą filtrų
susiklijuoti keliems metams į priekį.

p.s. jei šie siurbliai iš tikrųjų kainuoja ~5-6 kLt, tai buičiai tokio
tikrai nepirkčiau, nes tai jau snobizmas (o swarovskio kristalų lyg ir
nesimatė...). Dar kokiems viešbučiams suprantama.