Tema: Re: nusibodes q: dulkiu siurblys?
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-08-07 13:45:25
o tai visai pigiai :)  gal dar kas is senesniu dalyviu atsimena toki
amerikietiska siurbli Kirby, kuri mazdaug uz 10000Lt buvo siuloma isigyti.
Kiek atsimenu, kai pas tevus siurbliuodavau kambarius, tai siurbia jis is
tikruju gerai, bet kad tiek pinigo nevertas, tai faktas.

"-Velnias-"  wrote in message news:jvqa63$abh$1@trimpas.omnitel.net...

uzejo anadien i namus toks vaikinas. Sako norit isvalysim nemokamai jums
pasirinkta daikta - sofa, kilima. sakom - valyk. Siurblys jo kazkoks
Lux. Anas atsiseda ant sofkes ir pradeda pasakoti istorija - kaip
Elektrolux tapo kinisku, o Lux atsiskyre, tapo sveicarisku. Nu zodziu.
Pas Lux nesilaiko bakterijos, uz Kercheri siurbia 3 kartus geriau, ir
t.t.  NUmojau ranka ir ejau agurku raugti, o zmona su juo bovinosi
toliau. Paskui gale pasake kaina - jeigu perki dabar kainuos 6000LT. :)