Tema: Re: Apkrovos
Autorius: golfietis
Data: 2012-08-03 20:00:09
Galiu garantuoti kad bus veltui.

1. Su tuo SW reikia mokėti modeliuoti (nusibraižyti konstrukciją);
2. Nesu tikras ką reikškia terminas "armavimas" - tipo kažkokie
konstrukciniai elementai?
3. PATI SVARBIAUSIA taisyklė - tam, kad gauti tinkamus rezultatus, reikia
suprasti kas ir kaip, bendrai paėmus jei nori gauti artimus tiesai
rezultatus, turi mokėti tuos rezultatus suskaičiuoti kalkuliatoriumi. T.y.
kompas ir FEA yra tik palengvinimas, pagreitinimas proceso.

Jei nebus supratimo apie konstrukciją, apkrovas, jėgas ir reakcijas, tai
gausi aišku gražų spalvotą paveikslėlį, kaip tas balkonas susilanksto. Bet
jis gali būti ir visai iš lubų....

"Audrius"  parašė naujienų news:jvgpis$6ri$1@trimpas.omnitel.net...

Aha, .................. mintis aiški, tačiau pas mane norai sudėtingesni.
Norėčiau pasibraižyti konstrukciją ir kad man pagal numatomą apkrovą
paskaičiuotu armavimą, ar pagal armavimą paskaičiuotu ar atlaikys tam tikras
apkrovas. Įdomu ar Solidworkas tą sugeba, ar nebus veltui šios programos
studijavimas?