Tema: Re: Apkrovos
Autorius: Aurimas B
Data: 2012-08-03 19:56:12
yra netik armatūros stiprio reikalavimas bet ir įlinkiai, pleišėtumas..
nemanau kad gelžbetoni neturėdamas tos srities išsilavinimo pasiskiačiuosi,
net ir jei programa išmoksi naudotis, parametrus kur kokius rašyt iš kur
ištrauksi? manau būtų pigiau kad ir manęs prašyt, paskaičiuočiau :D

"Audrius"  parašė naujienų news:jvgpis$6ri$1@trimpas.omnitel.net...

Aha, .................. mintis aiški, tačiau pas mane norai sudėtingesni.
Norėčiau pasibraižyti konstrukciją ir kad man pagal numatomą apkrovą
paskaičiuotu armavimą, ar pagal armavimą paskaičiuotu ar atlaikys tam tikras
apkrovas. Įdomu ar Solidworkas tą sugeba, ar nebus veltui šios programos
studijavimas?