Tema: Re: radijas vonioj
Autorius: Vaidas
Data: 2012-08-03 11:28:38
Pas mane puikiai laiko ir paprastos kompiuterinės kolonėlės, pakabintos
palubėje. Žinoma, gal ne fengšui, bet man tinka. Tiesa, vonioje drėgmė
didesniąją dalį laiko (kol nesiprausi ar nedžiovini skalbinių) <40-50%.
Na o kokią radiją manau nesunkiai surastumei - pilna jų su mechaniškai
reguliuojamu dažniu pirkti: atjungei esamus garsiakalbius, prijungei
norimus montuoti ir veikia.

Vaidas