Tema: Re: SEB garantinis raštas
Autorius: Mindaugas
Data: 2012-08-01 09:40:34
Derantis su bankais smulkiai domėjausi tuo klausimu.
Daugeliu atveju atsakymas vienareikšmis. Garantinis raštas nieko
negarantuoja. Jis  automatiškai neteks galios pasikeitus tavo finansinei
situacijai, maža to bankas bet kada net tau nepaaiškinęs priežasties gali
nutraukti jo galiojimą ir nesuteikti paskolos  (kokių nors vidinių tyrimų
metu nustatytais kriterijais).
Bet tai reti išimtiniai atvejai.
Žodžiu, kol pinigų bankas nepervedė, negali būti tikras kad juos gausi.
m.

"Zmogus"  wrote in message news:jvafmi$3qi$1@trimpas.omnitel.net...

Anoks ten garantinis, ten greičiau informacinis raštas notarui, kad tam
būtų žinoma, jog bankas teiks kreditą... jeigu nepersigalvos...