Tema: Re: Elektros generatorius
Autorius: Uredija
Data: 2012-07-30 13:08:07
Man reikalingas vienfazis. Trifazio man nereik.
Dabar ziuriu yra einhell ir goodstar. Abiems garantika du metai. 2,2 kw.
Beje kaip zinot ar ten labai stabilizuoja itampa ar ne. Nu ar bus galima
buitinius prietaisus naudot. Kazkur girdejau, kad paprasti tik apsvietimui
tinka.

"linasz"  parašė naujienų news:jv5k3h$c6q$1@trimpas.omnitel.net...

trifazis tai bus ant fazes ne daugiau po 700w , jei zmogui reikia vienos
fazes tik geriau pirkti vienfazi, nes tas trifazis raso graziai 2,5kw bet
tarkim arbatinuka noresi uzsikaisti kokio 1,5kw galios gali sudeginti apvija