Tema: Re: Žemės rėžio palei gatvę privatizavimas?
Autorius: gnt
Data: 2012-07-29 19:50:08
Kiek zinau valstybines zemes neina pirkti, bet ja galima tipo persikelti.
Zodziu susirandi kas parduoda "zemes isvadas" , jas nusiperki ir tipo
persikeli ta zeme i ta norima vieta. Reikalu tvarkantis sita procedura daug
ir svarbiausia, kad uz tas isvadas realiai negali moketi kol visko
nesutvarkysi, nes tas pardavejas gali betkada dingti.