Tema: Re: dingo architektas
Autorius: dz
Data: 2012-07-26 13:34:40
man ir buvo pabeges jau projektavimo stadijos gale, dingo visiskai, net ir
biuras:), kaip po to suzinojau tai per daug prisisiko ir nebepajege islyst
jau...

na tai breziniai pas mane jau buvo, susiradau kita architekta, ir einant
link statybos leidimo pasidare 2 projekto vadovai, vienas naujas ir tas
pabegelis, pabegelio nejo isbraukt visai, nes jo parasai ant breziniu jau
buvo

na bet px, nervus patampe, bet gal net pigiau gavosi:)

"T:)"  wrote in message news:jur1ek$5gh$1@trimpas.omnitel.net...

buvo seniau panasi istorija, tik dar projektavimo pradzioje. Pradejo daryti
projekta po kelinto aptarimo, architektas dingo. Ispradziu rytoj, kita
savaite ir pan. O paskui visai nepagaunamas. Kaip paaiskejo
daugiadienes-daugiamenesines ir t.t.
Projekta pereme kiti. Ir toks degradavimas buvo per keleta menesiu.

T:)