Tema: Re: [q] karavanas/namelis ant ratų sodų bendrijoje?
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2012-07-26 12:05:02
Jei vagonelis su pamatais, ar tuo labiau, +su komunikacijomis (tam ir daromi pamatai, kad stipresnis vejas nx nenuluptu tavo busto nuo, pvz., sikinyko vamzdzio ar elektros ivado), jis jau patenka i I-os arba II-os kategorijos nesudetingu statiniu sarasa.
Jei apmurysi, tai, ziurek, ir ststybos leidimo ir visu kontroliuojanciu instituciju parasu gali prireikti.