Tema: Re: saskaita is hansa
Autorius: AurimasB
Data: 2012-07-26 09:23:23
Hansa man patiko, atsiuntė sąskaitą už kažkada studiju laikais turėtos kortelės metinį mokestį, nu ten buvo ~24lt sąskaitoj tai juos nuskaitė ir paršė kad reikia damokėt artai 1,6lt nu pzdu galvoju pervesiu jiem tegu turi, pervedu, kita mėnesį atsiunčiau kad truksta dar 60cnt :D nes as pervedžiau 1,6lt iš kito banko tai nuskaitė 1lt už pervedimą, pzdec sakau, tie laiškai jeim daugiau kainuoja nei 60cnt turbūt, tada dėjau ignore, už kiek laiko atsiuntė laišką kad mano sąskaita panaikinta, supyko matyt.. :D