Tema: Re: UPS šildymo sistemai
Autorius: linasz
Data: 2012-07-25 14:28:02
as ir masciau anksciau apie upsa, galiausiai nusipirkau generatoriu trifazi,
pasirinkimas nuleme tai, kad pas mane grezinys, ir kai elektros neturiu
neturiu nei silumos nei vandes, taip kad dabar ramu :)
generatoriaus pagrindinis minusas, kad ji reikia uzkurti, upsas isijungs is
kart kai tik nutruks elektra, viskas kas uz jo uzjungta net nesureguos. cia
pranasumas didelis, ypac jei elektra dingsta o  nieko nera namie, o pecius
dega... arba nakti. pas mane pecius granulinis tai del to man generatorius
reikalingesnis labiau del vandens buvo nei del sildymo sistemos