Tema: Re: Momentinis el. vandens sildytuvas
Autorius: servisas
Data: 2012-07-25 12:59:59
Wrong.
Termostatinis maisytuvas su momentiniu sildytuvu yra absoliuciai netinkamas
daiktas.
Esme, kad termostatinis maisytuvas maiso silta su saltu, kad gauti reikiama
temperatura, taigi kaitalioja srauta.
Momentinis sildytuvas reguliuoja galia pagal srauta.
Nu ir kas gaunas- vienas galas pastoviai kaitalioja srauta, kitas galas
reguliuoja temperatura pagal srauta su uzdelsimu ir vabscie nesusikalba.
Gaunasi nevaldomi temperaturos suoliai. Tokiu atveju vienintelis sprendimas-
termostata ant max ir visa temperatura reguliuoji su sildytuvu.