Tema: Re: Gipskartonio klijavimas
Autorius: Daliokas
Data: 2012-07-25 09:59:28
yra seniuose chemija dazams nuimti. uztepi ir dazus pakelia. paskui kai
nudziusta metaliniu sepeciu pereini, ir dar karta uztepi kad likucius
nuimti. Procedura gali tekti pakartoti kelis kartus kad normaliai numti.
Tik kad tas marmalas toksikas ir agresyvus, ziurek ant kuno neuzsitekšk.
degint pradeda keip reikiant. O kai jau nuvalysi - ta klijuok GKP klijais.
Jei labai tingi nuiminėti dažus tada manau "skystos vinys" pagelbės, tik imk
brangesnes - skirtas neįgerentiems paviršiams :) aišku priklauso kiek to GKP
kvadratų reik priklijuoti, gali pasidaryti labai brangus malonumas :)

DJ