Tema: Re: Vasarnamio sildymas
Autorius: Sail
Data: 2012-07-16 12:52:58
As panasu objekta naudoju, su atvaziavimu kartais, ir namas neypac sandarus.

Tai sildymo konfiguracija didele zidinio kapsule + krosnis. Kapsule gan
greitai pasildo, o krosnis letai isyla, bet ilgai palaiko siluma. Tiesa ryte
bet kuriuo atveju dubakas, bet ko noret, jei atvaziavus viduj buna minusine
temperatura. Greitai visas namas deja neisyla. Bet prie silto zidinio jauku
sedet, net kai namie +6, subjektyviai salia zidinio atrodo daug silciau.

O vandens klausimas paprastai issprestas - vanduo ezere, pamyzt i lauka.
Namie nera vandens, ir xer su juo. O indu plovimui vandens sildytuvas su
uzpylimu is virsaus. Veikia tvarkingai, jei tik kanalizacijos vamzdziai
neuzsale.

Kai perstatinesiu krosni, reiks padaryti orkaite vandens pasildymui.