Tema: Re: Vasarnamio sildymas
Autorius: T:\)
Data: 2012-07-16 10:00:18
statai jotul krosnele paprasciausia ir nesuki galvos. Bus silta ir prisukus ora ilgai degs.
San mazge jei nori pasidarai sildomas grindis nuo elektros ir pvz koki elektrini radijatoriu. Santechnika butu gerai sudelioti taip, kad nereiktu sildyti viso ploto, o tik maza patalpele, kad neusaltu vanduo.

T:)