Tema: Re: ar verta?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-04-24 09:35:46
Būtent, žmogus savo nuomonę pasakė, o dėkingumo iš "keptuvės" nematau.
Perfrazuojam klausimą: "Kastytį parduoda prie Pagėgių po 2Lt už pakelį, ar verta pirkti visą dėžę? Ačiū už nuomones".

Tai atsakymai bus subjektyvūs (nori juk nuomonės), ir neprivalomai argumentuoti. Bomžekui gal tikrai verta pirkti, bet ne tam, kuris gyvena Zarasuose, nes toli važiuoti. Neverta pirkti ir tam, kuris uždirba ant brangesnių, nebent jis bedarbis. Bet kuriuo atveju greičiausiai neverta pirkti bus NErūkantiems, nebent jie žada stumdyti prekes savo regione ir daryti biznį.

Moteriškė gal net virtuvės neturi, tai kodėl turėtų visi sakyti "verta, verta", paskui skųsis, kad kaitlentė ant grindų nepatogiai sudėta. Arba tikrai namie nebūna niekada, arba gal jos pajamos per mėnesį 30 000Lt, tai tokiu atveju gal kažkas patartų žymiai geresnį variantą už 1100Lt. Ir atvirkščiai, jei sėdi visiškose skolose, ir maitinasi tik keptomis bulvėmis, tai spiralė išeitis geresnė.

J.