Tema: Re: ar verta?
Autorius: gopas
Data: 2009-04-24 00:49:30
o tai manai mes galim nuspresti kas bus moteriskei labiau verta? gal jai
isvis neverta pirkti orkaite ir kaitlente, nes ji
ant tiek uzsiemusi yra, kad niekada namie negamina? dar kart
pasikartosiu...jeigu zmogus klausia ar verta pirkti ar
ne...tai greiciausiai neverta. nes jeigu butu verta, tai jis pirktu. kitas
variantas jeigu jis klaustu nuomones apie du pasirinkimo
variantus...t.y. toki modeli uz tiek, ir anoki uz tiek...tada viskas
suprantama.

noriu pirkti automobili audi a3, 1.6l benzinas uz 70 000lt...kaip manot...ar
verta?

"Audrius" <xkalvisx(skliaustelius_ištrinti)@takas.lt> wrote in message
> as siaip galiu garantuoti...kad jeigu ne mano atsakymas...tai anas postas
> nebutu susilaukes jokiu atsakymu.
> pamasciau dar karta...ir dar karta drasiai galiu pasakyt, buciau parases
> ta
> pati.

O ar nori pasakyti kad atskirai pirkti pigiau? Čia radau pigesnius
varijantus. Ar važiuoti moteriškei į lenkiją? Samdytis automobilį, ar
lenkiška garantija pas muys galioja? Ar sutaupymas bus vertas to laiko ir
papildomų išlaidų?
http://www.verta.lt/index.php?prod=1877
http://pigu.lt/buitine_technika_elektronika/kaitlentes/zanussi_zc_6685_x?id=127898