Tema: Re: dėl statybų kaime.
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-07-12 11:56:53
Tik panasiai. Bet esme tame, kad sklype buvo senas gyvenamais namas, o ash
norejau jo negriauti, bet salia statyti nauja. Tuo metu viename sklype
dvieju gyvenamuju namu negalejo buti, net ir namu valdoje. Tai ash nama
"rekonstravau" į ukini, o šalia stačiau nauja gyvenamaji nama.

"Pjero"  wrote in message news:jtm2t1$ksb$1@trimpas.omnitel.net...

o tai viskas buvo analogiškai kaip ir pas mane ?