Tema: Re: Namo su daline apdaila statybos kaina
Autorius: John Smith
Data: 2012-07-04 17:00:43
Kazkaip visai nepatinka man sitas.

Garazo, tai visgi reiketu irgi. Prades paskui kokius PDC lupinet kieme... Atskirai daryt irgi nieko gero, nes sklypas maziukas (6 ar tai 7a.). Tai ir viena is priezasciu, del ko 2 aukstu norisi.

Mano ipostintam projekte man patiko isdestymas, lyg ir viskas yra ko reikia, bei esminiai kambariai is kiemo puses, o visokie san. mazgai is lauko., ir siaip isvaizda padoresne.

Tokioj vietoj taupyt tai kazkaip nelabai, gal geriau tada ilgiau palaukt.

"Pagonis"  wrote in message news:jt105m$3eq$1@trimpas.omnitel.net...

Va, realus pvz: http://www.namuplanai.lt/tauras_kulikauskas/NAMAS_SODE_2
Iejimas ten padarytas keistoje vietoje, bet ryskiai derinta prie situacijos.
Pirmas aukstas perskirtas per viduri nesanciai sienai, kuri mansardoje
nueina iki pat stogo virsaus. Siaip ar taip, siena ir taip reikalinga.
Stogui reikalingi 3 murlotai ir stogui nereikia sudetingu saramu ar kazkokiu
atramu- stogas padetas ant 3 vietu. Stogas paprastas staciakampis ir sukant
skarda, tikrai darbininkai buvo issisiepe, kad nereikia karpyti kampu.
Sanitariniai mazgai neissikainejant padaryti vienas virs kito. Nu tokios
smulkmenos, kurios tik pradzioj atrodo nereiksmingos, bet padeda veliau
sutaupyti .