Tema: Re: Namo su daline apdaila statybos kaina
Autorius: spakainas
Data: 2012-07-04 15:24:50
Nu čia kaip pažiūrėsi - jei nešildoma patalpa, per kurią dažnai
vaikštoma, reiškia joje drėgna ir pelėsis auga. Yr čia pas uošvius senam
name tokia veranda, tai nu nafig, niekad gyvenime taip nedaryčiau. Dar
nepamirštam įstiklinimo kainos, bijau pameluot, bet uždaras tamburas
namo viduje gausis pigiau.
Na ir visokie kitokie smagumai, kaip besikaupiantis sniegas ir drėgmė
vidiniuose kampuose iš lauko pusės. Jei šiaurė - žiemą šlapia ir šalta,
jei pietūs - vasarą šiltnamis o ne tambūras. Žodžiu, niekaip nepraktiška
ir neaišku kam reikalinga.