Tema: Re: Q:Kaimishkos krosnies apdaila.
Autorius: mirkt
Data: 2012-07-03 17:40:40
Kas dėl meistrų, per šias savaites atsitiktinai susipažinau su:
http://manozidinys.lt
ir
http://www.facebook.com/pages/Vytauto-%C5%BEidiniai-ir-krosnys/444287572248777

Man jie nieko nedarė, bet iš šnekos pasirodė tvarkingi. Paskambinęs
prieš tai duotu numeriu (metalų) irgi gautum nemažai kontaktų ir/ar
patarimų (ten irgi meistras)..