Tema: Re: Q:Kaimishkos krosnies apdaila.
Autorius: mirkt
Data: 2012-07-03 15:01:07
Kas dėl šamoto ir molio plytų sandūrų, man irgi buvo iškilęs toks
klausimas, bet turimoje literatūroje apie jokius su tuo susijusius
keblumus neužsimenama.. Užklausiau trijų meistrų, sakė dėk ir tiek,
viskas ten gerai.. Aš taip ir darysiu.. Nors bičiulis kažkada pečių
seminare Rusijoje viena ausim girdėjo, kad jei jau panaudojai šamotines,
tai ir varyk jomis (bet ir brangu, ir šilumą prasčiau laiko..)..

Kaip pirmam kartui šamotines plytas pirkau tokių pat išmatavimų, kaip
molines (250x120x65) - ŠA-8 (lytagroje, 3.7lt/vnt. Gal žinot kur
pigiau?).. Šiaip rašo, jei tik malka ketinama kūrenti, tai galima ir
pakurą daryti iš molinių..

Molines plytas ėmiau iš Talokių plytinės (1lt/vnt.). Ten yra ir po
0.65lt/vnt. su mažais skilimais ir pan.. Šiaip paprastai deda ir tas
pabrokuotas, svarbiausia pakurai sveikas.. Aš nemažai dėsiu ant kanto,
tai pirkau visas sveikas ir tiek..

Visi metalai: iš +37068011241 (šiaip prie jašiūnų, bet būna ir Rudaminos
turguje).. Pigiau niekur neradau..

Molis: nedegtos molio plytos iš Talokių plytinės.. Kiti meistrai mėgsta
Palemono miltus, bet nevirškina Dvarčionių.. Maišymui pasiskolinau
mikserį, nes su grąžtu ne kas..

Šamotinėms plytoms mertelis iš Lytagros, nors šiaip paprastai sulipdo
tuo pačiu molio-smėlio mišiniu kaip likusią krosnį..

Kokliai – pusė išvalytų senų + pusė naujų..

Surišimams naudosiu 3mm degtą vielą..

Dar reikia didelės bulgarkės.. Mačiau, pjaunant šamotą pila čiurkšle
vandenį..