Tema: Re: Medienos pjovimo staklės
Autorius: astrus.peilis
Data: 2012-06-29 09:27:07
Woodstarą galima pas Stokker.lt parduotuvėje gyvai pačiupinėti.
Identiškos Boshui yra Makita MTL100, kurias turiu.
Makita kai pirkau, buvo pigesnės nei Boshas.

Daug galima būtų patarti žinant kokiam tikslui bus staklės...
Ar statybiniams darbams, ar stalių gaminiams ir pan.
Su kokiu medžiu bus pagrinde dirbama...

Skersuoti priedukas netinkamas nei grindinei lentai, nei dailylentei.
Skersavimui skolinausi tam skirtas stakles.
Arba reiktų daryti rimtą pastūmą su rimtu stalu, kad gaminys nenusvertų arba
nevaldytų skersavimo liniuotės...
Nežinau kaip Bošinis, bet Makitinį pastūmos staliuką, tą kur ant "guoliukų",
nuėmiau, nes užkniso juodai jo laisvumas...
Wodsteris spėju, kad skersavimui būtų tinkamesnis dėl didesnės skersavimo
liniuotės ir jos bėgio.
Bei dėl didesnio disko ir didesnės galios labiau tiktų ir išilginiui
pjovimui ąžuolo, uosio.
Bet kadangi jis visas skardinis, ir stalai, tai mažumėlę minusas, tokio tipo
staklės kaip Woodster laikomos statybinėmis, stališkiems medienos gaminiams
neskirtos.
Jei tikslas statybininko stakles turėti, tai aš būčiau už woodster, jei jos
pačiupinėjus neturi laisvumo, ir niekas nekliba...
Apsukos medienai pjauti neturi būti didelės, 3000k yra optimalu -
nepridegina medienos stabtelėjus.
Woodsterio apsukų ir galios santykis teisingesnis.