Tema: Re: Medienos pjovimo staklės
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2012-06-28 22:57:15
Ūuuuuuuu, mano bošiukas :) Kaip aš jo pasiilgau :)
Turėjau aš tą PTS'ą, neturiu nieko stipriai neigiamo apie jį. Nušvilpė man
jį, kartu su dar berods 26ais elektriniais įrankiais iš firmos, kurioje
kažkada dirbau :) Iš tų 26ų keturi buvo mano asmeniniai :| Sad story...
PTS'ą aš pirkčiau vėl, nieko tokio jau labai blogo jame aš taip ir neradau,
o teigiamo visa masė, man buvo tikrai malonu su juo dirbt. Daug visokių
funkcijikių, numatytų dalykėlių, vieta atsarginiam diskam sudėt, pastūmimo
lazda su vieta jai, išsiskleidžiantys (ne primontuojami, o integruoti) du
stalai, patogiai užspaudžiama liniuotė, važinėjantis stalas ant guoliukų,
damn, aš jo vėl noriu :))
Visgi labiau skirtas išilginiam pjovimui, ne skersavimui. Skersavimas gan
patogus, bet tik jei detalės nėra labai didelės. Skersavimo tikslumo
nebandžiau, bet manau nedidelė paklaida būtų. Dirbau aš su juo
profesionaliai, apie pusmetį, nors ne, biški ilgiau. Pjauta buvo ir 6 cm
storio liepa.
Pagrindinis PTS pliusas prieš tą Woodstar'ą yra tai, kad jos nestacionarios,
jei reikia pervežt ir sumontuot kitur tai suskleist/išskleist stalus bus
sekundžių darbas bo jokių įrankių. Woodstar'as turi kaip matau kojas, boshui
tai papildomi pinigai, bet tame nematau jokios bėdos, jei turi šitą boschą
ir biškį medienos :) Aš asmeniškai buvau pasidaręs tokį specialną stovą,
įsivaizduok kubo kraštines, tai vat taip ir atrodė. Kubo kraaštinės iš
pagaliukų, be jokių sienelių. Darbo režime kreizas pastatytas ant to kubo
viršaus ir prisuktas prie jo, transportavimo režime kreiziukas įsikiša į
kubo vidų ir irgi prisisuka. Sistema tikrai buvo verta patento :)
Woodstar'o galia didesnė, bet bošo galia tikrai pakankama man pasirodė,
nebent kokio šlapio uosio diles nuolat pjaut planuoji, bet tada jau nė
vienas iš šių nebus tinkamas pasirinkimas.
Pala pala, pažiūrėjau apsukas, tafak?? Woodstar tik 2.8K rpm?? Na galia jo
didesnė, bet vis vien, per mažai apsukų kažkaip, dus jis jei rimčiau
stumtelėsi, bbž, nečiupinėjau aš to woodstaro.
Bambyzas aiškino, kad jis ges. Bbž, man per pusmetį vidutiniškai intensyvaus
naudojimo nesugedo, o ir kas ten gali gest, variklis, stalai, tai vat
variklis jei suges tai tikrai rasi kaip ir kuom pakeist, nepamenu ar ten yra
reduktorius ar diržas koks nors, bet kažkaip galvoju kad ant ašies diskas
dedas