Tema: Re: ar renkat cekius statant nama
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-06-15 10:11:42
Kaip jau pats pastebejai, nevisada buna dokumentu/saskatu uz atliktus
darbus, bet anyway, mano galva, tai reikia viska saugot, tiek namo pardavimo
atveju, tiek ir pvz. irodant kokia nesamone po 10metu, kaipo kad tavo kieme
esancios trinkeles ne is Gedimino prospekto buvusio grindinio. As pvz.
uzsivedes visa dokumentacijos, siaip naudingos informacijos apie statyba,
saskaitu/cekiu segtuva, su atskirais skyriais pagal statybos eiga (na
pamatai/sienos/elektra/Sildymas ir t.t.,) ir segtuvas jau pilnas, nors
statyba dar tik ipusejo. Aisku, priklauso kaip statai, jei viska pavedes
vienai firmai, tai gal nieko daug ir nepririnksi, bet jei viska organizuoji
pats, tai prisirenka popieriui sociai.

"FwsA"  wrote in message news:jrela6$ao3$1@trimpas.omnitel.net...

Mane labiau domina, ar reikia stengtis, kad butu tu dokumentu, kad deti juos
i viena deze, ar nelabai? Sutariau jau, kad pamatus darys, o saskaitos,
sake, nebus. Panasu, kad bus taip su visa statyba. Tai ir galvoju ar nebus
su kokia nors VMI bedu, kad neturiu saskaitu...
Gedas

"Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message
> Kartais labai praverčia, va mano atveju išsaugojau šiukšlių išvežimo
> sąskaitas ir čekius, ir todėl buvau atleistas nuo šiukšlių išvežimo
> rinkliavos už tuos metus. Bet pasitaiko ir kitų atvejų kai gali praversti.
> IMHO dėk vsus dokumentus į vieną dėžę, o vėliau bus matyti.
>

> "MaRiUs" <marius@DELETEardega.lt> wrote in message

>>> neturesiu?
>>> Gedas