Tema: Re: ar renkat cekius statant nama
Autorius: FwsA
Data: 2012-06-15 09:39:02
Mane labiau domina, ar reikia stengtis, kad butu tu dokumentu, kad deti juos
i viena deze, ar nelabai? Sutariau jau, kad pamatus darys, o saskaitos,
sake, nebus. Panasu, kad bus taip su visa statyba. Tai ir galvoju ar nebus
su kokia nors VMI bedu, kad neturiu saskaitu...
Gedas

"Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message
> Kartais labai praverčia, va mano atveju išsaugojau šiukšlių išvežimo
> sąskaitas ir čekius, ir todėl buvau atleistas nuo šiukšlių išvežimo
> rinkliavos už tuos metus. Bet pasitaiko ir kitų atvejų kai gali praversti.
> IMHO dėk vsus dokumentus į vieną dėžę, o vėliau bus matyti.
>

> "MaRiUs" <marius@DELETEardega.lt> wrote in message

>>> neturesiu?
>>> Gedas