Tema: Re: Buldozeri/ekskavatoriaus kainos
Autorius: htc
Data: 2009-04-22 09:25:14
si savaitgali lyginsiu zemes su staliniecu 1val/70lt atvezimas 0lt - nes
salia gyvena
kiek zinau turi jis su kuo nusivezti ir toliau buldozeri,
tai gal ir sirvirtuose objektas sudomintu kai aplink tokia statybu krize

jei kam reikia kontaktu, duokit zinot

p.s.
70lt cia po ilgu deribu, bei del to kad ir seniau as ji samndziau, siaip
1val/80lt