Tema: Re: Buldozeri/ekskavatoriaus kainos
Autorius: Vytas \(S\) <alkanas @ gmail.com>
Data: 2009-04-21 15:12:33
Reikia ir ekskavatoriaus, ir buldozerio. Tvenkinys 10 aru, praejusiais metais iskastas, bet kreivom rankom isstumdytas gruntas. Molis. Ekskavatorius gerai butu su planiruojanciu (placiu) kausu, reikia palyginti slaitus. Darbo max 1 dienai. Tada buldozeris stumdytu. Stumdyti toli - apie 50 m. Darbo max 2 dienom.

Siaip noreciau su vienu susitarti, kad abu darbus padarytu.
V.